Skrb za stranko prepustite zaupanja vrednem partnerju

Skrb za stranko prepustite zaupanja vrednem partnerju

24/7/365 Customer Engagement center

V današnjem poslovnem okolju predstavlja doseganje odličnosti uporabniške izkušnje pomembnejšo konkurenčno prednost.

Mi verjamemo, da odlična uporabniška izkušnja ni plod naključja, temveč temeljitega načrtovanja. Kot vaš partner, bomo skupaj z vami analizirali vaše pristope pri oblikovanju uporabniške izkušnje in predlagali rešitve, ki najbolje ustrezajo vašim poslovnim potrebam. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj osnovnih informacij o ProKontaktu, za več pa vas vabimo, da obiščete www.prokontakt.si.

PROKONTAKT V ŠTEVILKAH

24/7/365 podpora vseh komunikacijskih kanalov

Več kot 0 dohodnih klicev letno 

Več kot 0 odhodnih klicev letno 

Več kot 0 email interakcij letno

Več kot 0 minut interakcij s strankami letno

Več kot 0 aktivnih usposobljenih agentov kontaktnega centra

ZAKAJ SODELOVATI Z NAMI?

  • Ker obvladamo svoj posel.
  • Ker delamo s strastjo in predanostjo.
  • Ker se potrudimo spoznati vsakega posameznika.
  • Ker uresničujemo spremembe.
  • Ker držimo svoje obljube.
Nekaj prednosti uporabe outsourcing storitev
Brez investicij v infrastrukturo
Brez stroška plač
Brez upravljanja z delovno silo
24/7 dostopnost za podporo strankam
Uporaba naših izkušenj in znanj
Uporaba storitev z dodano vrednostjo
Zagotavljanje izredne uporabniške izkušnje
Storitve preko združenih kanalov - kadar koli, kjer koli
Visoko izkušeni strokovnjaki z dolgoletnimi izkušnjami in najboljšimi praksami
Usposobljeni in prijazni svetovalci z visoko razvitimi komunikacijskimi kompetencami
Najsodobnejša infrastruktura, vključno z uporabo COCOS CEP
Večjezikovna podpora

Prepustite upravljanje virov in nalog nam. S 24/7/365 najemom storitev našega kontaktnega centra boste pridobili na fleksibilnosti in času. Podpora vašim uporabnikom pa bo izvedena na najvišjem nivoju.

Ugotovite kako!

Osnovni

od € 450
00 mesečno
Ponedeljek do petek
08:00-20:005
00 minut kontaktovZagonski stroški Osnovna poročila Dohodni/odhodni klici

Premium

od€ 900
00 mesečno
Ponedeljek do nedelja 
08:00 – 20:00
500 minut kontaktov Zagonski stroškiNapredna poročila Dohodni/odhodni kontakti Več-nivojska podpora Telemarketing, cross & upselling aktivnosti

Neomejeni

24/7/365

Preko1000 minut kontaktov Zagonski stroški Stranki prilagojena poročila              Podpora storitev uporabnikom preko vseh kanalov              "Customer engagement" storitve Napredna podpora strank Web RTC podprte storitve Campaign management

* Zgornja predstavitev paketov je zgolj informativne narave. Zavezujoča ponudba je veljavna le, če je pripravljena na osnovi natančno specifiranih zahtev kupca in uradno posredovana podjetju.


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas