Vsestranska ekipa strokovnjakov vedno z vami

Vsestranska ekipa strokovnjakov vedno z vami

Vse je v ljudeh!

Customer Care kultura, ki jo gojimo je rezultat prepričanja vseh zaposlenih, da so izjemni dosežki, lahko zgolj rezultat izjemnih ljudi, izjemnih poslovnih procesov in orodij, izjemnega usposabljanja in nadvse pomembno izjemnih pričakovanj.

Zaposlujemo zgolj najboljše ljudi, ki bodo vaše stranke obravnavali na "staromoden način", vljudno, prijazno in inteligentno. Pri tem pa vašim uporabnikom omogočamo, da nas kontaktirajo kadarkoli in na njim ustrezen način.

Svojo uspešnost merimo s stopnjo vašega zadovoljstva - nenehno se trudimo biti v stiku z našimi naročniki in skrbimo za uresničitev njihovih zahtev, potreb in želja. Naš cilj je izpolniti vaša pričakovanja.

Sinergija znanja in bogatih izkušenj zagotavlja izredno kvaliteto naše ponudbe in razumevanje naročnikovih potreb.

  • Naš R&D oddelek se že preko 20 let osredotoča na razvoj in integracijo naprednih informacijskih in komunikacijskih tehnologij, s poudarkom na orodjih za podporo strank. Danes: COCOS Customer Engagement Platform.
  • Podpora, ki jo zagotavlja CDE R&D tim, omogoča ProKontaktu pomembno prednost, da se lahko kot ponudnik outsourcing storitev hitro prilagaja in odziva na potrebe naročnikov.

Različne možnosti implementacije: nakup, oblačna postavitev, najem ali kombinacija naštetega.

  • Kadarkoli vam lahko zagotovimo optimalno rešitev vaših potreb, ponudbo kreativnih rešitev in komunikacijskega inženiringa.

Zaupanje, inovativnost in zanesljivost so temelj našega poslovnega pristopa in partnerstva.

  • Medtem ko ProKontakt kot outsourcing ponudnik izstopa zaradi svojih prednosti pri upravljanju človeških virov, je sočasno edinstven tudi zaradi uporabe vedno najnovejših tehnologij - COCOS customer engagement platforme. Z izkoriščanjem vseh rešitev COCOS IP kontaktnega centra in COCOS CEP, je ProKontakt svojim uporabnikom zmožen zagotavljati dosledne in ponovljive rezultate, učinkovitejše delo agentov, hitrejšo in natančnejšo dostavo informacij in izjemno uporabniško izkušnjo.

Prepustite upravljanje virov in nalog nam. S 24/7/365 najemom storitev našega kontaktnega centra boste pridobili na fleksibilnosti in času. Podpora vašim uporabnikom pa bo zagotovljena na najvišjem nivoju.

Ugotovite kako!


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas