Vaš partner v nudenju storitev kontaktnega centra

Vaš partner v nudenju storitev kontaktnega centra

ProKontakt

smo ustanovili leta 2002 kot lasten COCOS outsourcing kontaktni center, ki se danes na trgu predstavlja pod blagovno znamko ProKontakt.

Bogate in dolgoletne izkušnje na področju upravljanja odnosov s strankami, strokovnost in predanost zaposlenih, razumevanje potreb strank, sposobnost obvladovanja interakcij preko vseh vrst sodobnih komunikacijskih kanalov in možnost dela z najnovejšimi tehnologijami, nas  uvrščajo med vodilne regionalne ponudnike outsourcing storitev kontaktnega centra oziroma danes – storitev »Customer Engagement« centra.

Osredotočeni smo na zagotavljanje celostnih storitev upravljanja odnosov s strankami preko celotnega življenjskega cikla stranke. Pri tem podpiramo vse tipe interakcij preko vseh komunikacijskih kanalov: od avtomatskih govornih storitev, do osebne podpore agenta, od tweet-a do proaktivne chat komunikacije,… Podpora večkanalnih komunikacij tako omogoča vašim strankam interakcije z vašim podjetjem kadar želijo in kot želijo.

Maksimiramo vaše "up-selling" in "cross-selling" priložnosti, s ciljem doseganja maksimalne dobičkonosnosti vsakega od vaših prodajnih programov. 

Dohodne aktivnosti

Zagotovite svojim strankam neomejeno, 24/7/365 podporo in izjemno uporabniško izkušnjo.

Prvovrstni sistemi za podporo strankam se merijo tudi z njihovo razpoložljivostjo. Z najemom naše outsourcing customer engagement platforme vam ponujamo vrhunske storitve. Svojo uspešnost merimo s stopnjo vašega zadovoljstva in odličnostjo uporabniške izkušnje vaših strank.

Storitve dohodnega kontaktnega centra
  • informacije o produktih,
  • splošna, info, podpora,
  • upravljanje poizvedb,
  • pridobivanje novih in potencialnih strank,
  • up-selling in cross selling storitve,
  • prevzem naročil,
  • storitve telefonskega imenika,
  • obdelava naročnin,
  • snemanje pogovorov,
  • najem IVR storitev za avtomatizirane storitve,
  • glasovna pošta,
  • zbiranje povratnih informacij strank,
  • e-pošta, chat, socialna omrežja,... podporne storitve, itd.
Dohodne storitve podpore strank ("customer care") in njihovega zadržanja
  • "customer care" podpora,
  • "back-office" podpora,
  • upravljanje in podpora programov zvestobe,
  • "help-desk" storitve in obdelava poizvedb,
  • podpora spletnih storitev,
  • podpora on-line zahtevkom strank,
  • informacije o računih,
  • podpora procesom opominjanja in izterjave, itd.

Odhodne aktivnosti

Uporabite našo customer engagement platformo in njene vire, ki vam zagotavljajo najem storitev kontaktnega centra z dodano vrednostjo in s tem spremembo stroškovnega v profitni center.

Proaktivno in ciljno usmerjeno komuniciranje vam bo prineslo boljše rezultate, sinhronizirane marketinške aktivnosti pa hitrejši povrat investicij (ROI).

Storitve odhodnega kontaktnega centra
  • prodaja in promocije obstoječim strankam,
  • trženje in podpora programov zvestobe,
  • podpora lansiranju novih produktov,
  • podpora ohrananju strank,
  • direktna prodaja,
  • pridobivanje potencialnih kupcev,
  • pridobivanje kontaktov z odločevalci,
  • storitve vzpostavljanja sestankov,
  • podpora procesom opominjanja in izterjave,
  • tržne raziskave o "pre-launch & post-launch" aktivnostih,
  • raziskave o produktih in storitvah,
  • raziskave o zadovoljstvu strank,
  • up-sell / cross-sell storitve,
  • follow-up podpora direktni pošti,
  • detekcije zlorab / preventivni klici,
  • klici dobrodošlice / zahvale,
  • opomniki,
  • CATI storitve,
  • masovne storitve e-pošte in SMS storitev,
  • proaktivno upravljanje kampanij.

Prepustite upravljanje virov in nalog nam. S 24/7/365 najemom storitev našega kontaktnega centra boste pridobili na fleksibilnosti in času. Podpora vašim uporabnikom pa bo izvedena na najvišjem nivoju.

Ugotovite kako!


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas