Bogate in dolgoletne izkušnje na področju upravljanja odnosov s strankami, strokovnost in predanost zaposlenih, razumevanje potreb strank, sposobnost obvladovanja interakcij preko vseh vrst sodobnih komunikacijskih kanalov in možnost dela z najnovejšimi tehnologijami, nas uvrščajo med vodilne regionalne ponudnike outsourcing storitev kontaktnega centra oziroma danes – storitev »Customer Engagement« centra.
Osredotočeni smo na zagotavljanje celostnih storitev upravljanja odnosov s strankami preko celotnega življenjskega cikla stranke. Pri tem podpiramo vse tipe interakcij preko vseh komunikacijskih kanalov: od avtomatskih govornih storitev, do osebne podpore agenta, od tweet-a do proaktivne chat komunikacije,… Podpora večkanalnih komunikacij tako omogoča vašim strankam interakcije z vašim podjetjem kadar želijo in kot želijo.
Maksimiramo vaše "up-selling" in "cross-selling" priložnosti, s ciljem doseganja maksimalne dobičkonosnosti vsakega od vaših prodajnih programov.
Zagotovite svojim strankam neomejeno, 24/7/365 podporo in izjemno uporabniško izkušnjo.
Prvovrstni sistemi za podporo strankam se merijo tudi z njihovo razpoložljivostjo. Z najemom naše outsourcing customer engagement platforme vam ponujamo vrhunske storitve. Svojo uspešnost merimo s stopnjo vašega zadovoljstva in odličnostjo uporabniške izkušnje vaših strank.
Uporabite našo customer engagement platformo in njene vire, ki vam zagotavljajo najem storitev kontaktnega centra z dodano vrednostjo in s tem spremembo stroškovnega v profitni center.
Proaktivno in ciljno usmerjeno komuniciranje vam bo prineslo boljše rezultate, sinhronizirane marketinške aktivnosti pa hitrejši povrat investicij (ROI).