Naš kontaktni center upravlja COCOS CEP tehnologija

Naš kontaktni center upravlja COCOS CEP tehnologija

ProKontakt uporablja COCOS Customer Engagement platformo

Stranke želijo izbiro. Želijo imeti možnost, da vas kontaktirajo kadarkoli, od kjerkoli, preko komunikacijskega kanala po svoji izbiri.

Uporaba ProKontakt-ovih outsourcing storitev pomeni poenostavitev upravljanja interakcij s strankami, s pomočjo najsodobnejših tehnologij, zagotavljanjem vrhunskih storitev podpore strankam, z optimalnimi stroški.

V ProKontakt-u uporabljamo COCOS Customer Engagement platformo - infrastrukturo, ki omogoča nadgradnjo storitev tradicionalnega kontaktnega centra v storitve customer engagement centra. S COCOS CEP zagotavljamo odlično uporabniško izkušnjo preko vseh vrst komunikacijskih kanalov in kontaktnih točk. Podpiramo obdelavo večkanalnih komunikacij znotraj enotne platforme, s celostno uporabo orodji za upravljanje segmentiranih in ciljno vodenih kampanij.

Nekatere funkcionalnosti, ki jih uporabljamo v ProKontakt-u so:
  • "multichannel" podpora (telefon, e-pošta, telefaks, sms, web chat, spletni avdio/video klic, tekstovna sporočila, co-browsing / deljenje ekrana),
  • interaktivne čakalne vrste s polnimi samopostrežnimi zmožnostni in avtomatiziranimi IVR storitvami,
  • zaslonski popup za dohodne kontakte,
  • proaktivno upravljanje odhodnih storitev s:
    • storitvami odhodnih klicnih akcij,
    • proaktivnim obveščanjem,
    • napovedovalnim (predictive) izbiranjem,
    • virtualnimi agenti;
  • upravljanje kampanij, ki podpirajo “multi/cross channel” komunikacijo, od enostavnih, pa vse do najkompleksnejših procesov. Omogočena je opredelitev: ciljnih segmentov, prioritetnih pravil, distribucijskih komunikacijskih kanalov, izvajanja zaporednih procesov po preddefiniranem urniku in spremljanje uspešnosti komuniciranja s strankami;
  • upravljanje delovne sile (razporejanje, napovedovanje, nadzor kvalitete),
  • izgradnja baze znanja,
  • podpora VoIP za nižje stroške klicanja tako doma kot v tujino,
  • zagotovitev visokega nivoja stabilnosti in zanesljivosti sistema, ki predvideva večnivojske "fall back" postopke,
  • implementacija visoke redno revidirane varnosti sistema, certificirane z ISO 27001: 2005.

Bi želeli vedeti več?
Kliknite tu!


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas