Prednosti CEP pri upravljanju finančnih storitev

Prednosti CEP pri upravljanju finančnih storitev

Ultimativna "Customer Engagement" Platforma (CEP) v finančni industriji

Finančna industrija (od bank in borznoposredniških družb do kreditnih zadrug in zavarovalnic) se še vedno sooča z negativnim javnim mnenjem, saj so ji ugled omadeževali številni škandali v preteklosti - od zlorab pri prodajah, pomanjkanju preglednosti poslovanja do tehničnih napak.

Pomembnejši izzivi s katerimi se industrija spopada so tako:

  • hiper konkurenca,
  • stalno spreminjajoči se portfolijo produktov,
  • generacijske spremembe v obnašanju strank,
  • ustvarjanje prihodkov v tržno-sovražnem okolju,
  • maksimiziranje opeativnih marž pod pritiskom cen,
  • skladnost z zakonodajo,
  • neprekinjenost in varnost delovanja,
  • naraščajoče izčrpavanje strank.

Dejstvo

Raziskave Forrester kažejo, da ima kar 90% podjetij medsebojno izolirane komunikacijske kanale: telefon, e-pošta, chat in samopostrežne spletne storitve. Odraz tega je podajanje netočnih in neusklajenih informacij strankam na različnih komunikacijskih kanalih, kar posledično zvišuje stroške podjetja in znižuje zadovoljstvo strank.

 

Ključna prednost

Biti sposoben strankam zagotoviti enovito uporabniško izkušnjo, ne glede na izbrani komunikacijski kanal ali točko.

Uspeh

Ko stranka opravi klic, pošlje e-pošto ali obišče spletno stran, se ji je prodajni svetovalec zmožen odzvati hitro, dosledno in z ažurnimi, celostnimi informacijami.

COCOS CUSTOMER Engagement Platforma podjetju omogoča:

Optimalna uporabniška izkušnja

Kako

Avtomatizirajte razporejanje kontaktov k najbolj usposobljenim agentom, skladno z vašimi poslovnimi pravili, ne glede na lokacijo ali uporabljeni kanal:

  • kontaktni centri,
  • podružnice,
  • osebni bančni svetovalci,
  • borzni posredniki,
  • zaledne pisarne.
Z UPORABO: SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION

Zagotovite 24/7 dostopnost, razpoložljivost in podporo strankam.

Z UPORABO: SELF SERVICE, INTERACTIVE WAITING QUEUES

Dovolite vaši stranki izbiro njej ustreznega komunikacijskega kanala.

Z UPORABO: MULTICHANNEL SOLUTION

Rezultat: Povečana lojalnost strank

Proaktivna komunikacija

Kako

Proaktivno identificirajte, monitorirajte in zajemajte stranke z najvišjo vrednostjo, spremljajte njihove interese za dodatnimi produkti in storitvami ter

  • izvajajte up-selling in cross-selling aktivnosti,
  • proaktivno podporo prodaji.
Z UPORABO : KNOWLEDGE BASE, CHAT, CO-BROWSING

Uporabljajte chat, co-browse, e-pošto, mobilne aplikacije, click-to-call, itd. za doseganje večje uspešnosti zaključevanja on-line zahtevkov za:

  • pridobivanje novih računov,
  • apliciranje kartic,
  • obnavljanje računov,
  • poizvedbe strank.
Z UPORABO : MULTICHANNEL SUPPORT

Preko različnih kanalov proaktivno obveščajte stranke o:

  • promocijah,
  • zmenkih,
  • potrditvah nadgradenj računov,
  • napredovanju obdelave pritožb,
  • obnovitvah,
  • spremembah splošnih pogojev, itd.
Z UPORABO : CAMPAIGN MANAGER, PROACTIVE OUTBOUND MANAGER

Rezultat: Povečan prihodek

Proaktivno udejstvovanje

Kako

Uporabite ciljno usmerjene kampanije, zasnovane na segmentaciji strank, proračunu, uporabi različnih komunikacijskih kanalov znotraj ene kampanije in spremljajte odzive strank.

Z UPORABO: CAMPAIGN MANAGER

Omogočite avtomatizacijo storitev in samo-pomoč.

Z UPORABO: AUTOMATIC CONTACT ROUTING, VOICE, WEB SELF SERVICES, WORK FLOW MANAGEMENT

Povečajte število rešenih poizvedb med prvim kontaktom stranke, skrajšajte čas šolanja in povečajte razpoložljivost  agentov.

Z UPORABO: SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION, KNOWLEDGE BASE

Rezultat: Zmanjšani stroški

Povečana učinkovitost

Kako

Za doseganje operativne uspešnosti in učinkovitosti planirajte, šolajte in ocenjujte zaposlene.

Planirajte potrebno število resursov, spodbujajte združevanje različnih sistemov, določajte prioritete in avtomatizirajte razporejanje kontaktov k najustreznejšemu viru z namenom optimalne front- in back-office produktivnosti.

Z UPORABO : SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION

Povečajte produktivnost z uporabo sodobnih orodij, kot npr.:

  • Click to Call,
  • napovedovalno (predictive) izbiranje,
  • uporaba avtomatiziranih in v naprej načrtovanih odhodnih storitev z izvajanjem preko različnih komunikacijskih kanalov, itd.

 

Z UPORABO: INTERACTIVE WAITING QUEUES, CAMPAIGN MANAGER, PROACTIVE OUTBOUND MANAGER

Rezultat: Povečana produktivnost


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas