Uporabniška prilagodljivost

Uporabniška prilagodljivost

Uporabniška prilagodljivost

Specifične potrebe zahtevajo edinstvene rešitve.

Vsako podjetje, organizacija, ima specifične potrebe komuniciranja, odvisno od narave svojega poslovanja, organizacijske strukture in obstoječe informacijsko – telekomunikacijske infrastrukture. Zatorej morajo biti komunikacijske rešitve sinhronizirane s potrebami organizacije. 

V podjetju CDE nove tehnologije d.o.o. gradimo dolgoročen odnos z vsako stranko in se skupaj z njo razvijamo. Upoštevamo poslovno strategijo in cilje vsakega podjetja ter mu zagotavljamo kakovostne in učinkovite rezultate. Naši delovni postopki temeljijo na številnih izkušnjah dobre prakse iz področja bančništva, zavarovalništva, javne uprave, telekomunikacij, itd. Temelj so torej referenčni projekti, kjer smo skupaj z našimi partnerji sledili trendom in potrebam, ter razvili učinkovite in dovršene produkte in rešitve. 

Za nas je tako ključnega pomena, da lahko svojim strankam nudimo čim popolnejšo uporabniško prilagodljivost (customizacijo) COCOS rešitev – učinkovito prilagodljivost na posameznikove poslovne procese in potrebe poslovanja. 

Naše delovno okolje temelji na visoko fleksibilni tehnološki platformi / infrastrukturi. Rezultat česar so inovativne in prilagodljive COCOS rešitve, ki zagotavljajo produktivnost, stroškovno učinkovitost in enostavno uporabo.

Naše rešitve temeljijo na COCOS platformi. Ponujamo intuitivna in fleksibilna orodja, s katerimi je možno hitro in uspešno izvesti prilagoditve tipične za specifična okolja in njihove poslovne procese.

S COCOS produkti enostavno gradimo CIM in CEP rešitve za :
  • podporo strankam in njihovo upravljanje,
  • kontaktne centre,
  • podporo programom zvestobe,
  • proaktivno upravljanje trženjskih akcij,
  • podporo spletni prodaji,
  • telemarketing in prodajo,
  • raziskave trga,
  • finančna svetovanja,
  • izterjavo,
  • help-desk podporo,
  • sprejem in spremljanje naročil,
  • itd.

Poleg standardnih poročil klicnega centra, COCOS sistem nudi še številna podrobnejša statistična poročila kontaktov, individualna vsebinska poročila, poročila posameznih akcij, sistemska poročila, itd. Tako obširna struktura poročil nudi vodstvu, nadzornikom in analitikom možnost podrobnega vpogleda v delo agentov in učinkovitost izvajanja dohodnih, odhodnih ali kombiniranih akcij ter spremljanje drugih različnih parametrov uspešnosti.


Copyright © 2015 CDE IT d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH