Industrija: Trgovina. Mercator je vodilna trgovska veriga v Sloveniji in Jugovzhodni Evropi.
"Izmed številnih ponudnikov smo se odločili za družbo iz Slovenije, CDE nove tehnologije d.o.o.. Prepričali so nas z bogatim naborom dobrih praks, dolgoletnimi izkušnjami na področju implementacije in vodenja sistemov za podporo potrošnikom (kontaktni centri, CRM sistemi, CIM sistemi itd.) ter predvsem z razumevanjem naših zahtev in pričakovanj. Izbrali smo partnerja, ki skupaj z nami sledi našim poslovnim vizijam in razvoju ter nam s svojimi rešitvami pomaga dosegati zastavljene cilje. Njihova zanesljivost, strokovnost, kakovost, inovativnost in predvsem fleksibilnost nam vsak dan potrjujejo pravilnost naše odločitve.
V letih sodelovanja smo tako skupaj zasnovali in implementirali učinkovit sistem za podporo uporabnikom in upravljanje odnosov z našimi potrošniki tako v Sloveniji kot tudi na Hrvaškem, v Srbiji ter Bosni in Hercegovini. Poleg postavitve lastne rešitve nam CDE.kontaktni.studio z visoko usposobljenim kadrom 24 ur na dan, vse dni v letu, nudi storitev podpornega kontaktnega centra na najvišjem kakovostnem nivoju.
Iskali in našli smo zanesljivega dolgoročnega partnerja, ki razume naše cilje, sledi trendom ter se s pogledom v prihodnost odziva na novitete in stalno izpopolnjuje svoje proizvode in rešitve."
Izvršno področje marketing in razvoj
Goran Žarić
Vodja službe
Industrija: Finančne storitve - plačila. Intesa Sanpaolo Card je ponudnik plačilnih rešitev in članica Intesa Sanpaolo Group, ene vodilnih bančnih skupin v evro območju.
"V Intesa Sanpaolo Card smo investirali veliko časa in naporov v izbiro pravega tehnološkega partnerja za naš kontaktni center. Izbrali smo partnerstvo s CDE nove tehnologije d.o.o. ker podpirajo naše poslovne cilje, močno zavezo k operativni odličnosti, zadovoljstvo strank in inovacijo, ki pomaga pri rasti poslovanja. Infrastruktura našega kontaktnega centra je tako danes zasnovana na COCOS VoIP rešitvi.
CDE je dobavitelj tehnologij, ki se je izkazal za resnično zavezanega prilagojevanju k naraščajočim zahtevam po nudenju storitev našim strankam. CDE v svojih procesin planiranja, razvoja, šolanja, implementacije in poslovanja prikazuje izjemno zanesljivost in lahkotnost.
CDE je potrdil da razume realni svet storitev za stranke in da ima tehnologijo, ki te storitve podpira."
Marjeta Melan
Vodja enote klicnega centra
Industrija: Trgovina in energetika
"Izkušnja stranke je za naše poslovanje izrednega pomena. Potrebovali smo tehnološko rešitev katera bi nam pomagala dosegati zadovoljstvo strank z našimi storitvami in bi hkrati podpirala naše poslovne cilje. Izbrali smo CDE zaradi njihovih kompetenc, izkušenj in sposobnosti razumevanja naših specifičnih poslovnih zahtev in želja, naših delovnih procesov in nujnosti integracije sistema kontaktnega centra z zalednimi ERP sistemi. To je bilo leta 2006 in do danes nas niso razočarali. COCOS programske rešite ves čas sledijo tehnološkim novostim in nam hkrati zagotavljajo optimizacijo poslovnih procesov ob zniževanju operativnih stroškov. Rešitve COCOS kontaktnega centra (CIM rešitev) smo s časoma nadgradili tudi z COCOS outsourcing storitvami. Poleg izjemne strokovnosti kadra in kvalitete izvajanja storitev je prednost celovite rešitve tudi v sistemski, aplikativni in še pomembnejše DB povezljivosti našega in CDE kontaktnega centra. To nam omogoča enoten pregled nad vsemi interakcijami z našimi strankami, ne glede kdo jih izvaja, večjo fleksibilnost v številu potrebnih resursov za zagotavljanje optimalne podpore našim strankam in optimizacijo stroškov. Veseli smo, da smo izbrali CDE za našega dolgoročnega partnerja."
Anita Kumrič
CEO
Industrija: Telekom. Si.mobil je slovenski mobilni operater in član skupine Telekom Austria.
"Podjetje CDE je dobavitelj programske opreme za postavitev IP klicnega centra v družbi Si.mobil. Skrbi tudi za vzdrževanje in redne posodobitve našega klicnega centra. Delamo s timom vrhunskih strokovnjakov, ki so sposobni uresničiti vse naše zahteve , obenem pa tudi predlagati najbolj optimalne rešitve in jih implementirati v dogovorjenih časovnih okvirih. Poleg visokega nivoja strokovnosti, se podjetje CDE Nove tehnologije lahko pohvali še z odlično organizacijo tako projektov kot rednih nalog, skupaj s profesionalno in natančno izdelano dokumentacijo. Inovativnost, strokovnost, profesionalnost ter optimalne rešitve so prednost, ki nam jih zagotavlja sodelovanje s CDEjem."
Ksenija Škrlj
Vodja klicnega centra
Industrija: Marketing. Directa omogoča storitve direktnega trženja in oglaševanja z vizijo, da postane vodilna agencija na področju strateško usmerjenih in integriranih tržnih rešitev.
"Ko smo se odločili za Hosting kontaktnega centra smo večji del svojih virov lahko usmerili v našo osnovno dejavnost. Skrb za zagotavljanje, vzdrževanje in nadgradnjo IT infrastrukturne opreme smo prepustili partnerju družbi CDE, kateri to predstavlja primarno dejavnost. S tem smo se razbremenili investicijskih vlaganj v opremo in si obenem omogočili večjo fleksibilnost, kar na koncu pomeni tudi našo konkurenčno prednost."
Aljaž Seliškar
Projektni direktor
Industrija: Finančne storitve. Raiffeisen Banka je podružnica Raiffeisen Bank International AG (RBI), ki je vodilna bančna skupina na področju centralne in vzhodne Evrope.
Obstaja več razlogov, zaradi katerih smo se v Raiffeisen Krekovi banki odločili najeti kapacitete zunanjega klicnega centra. Najpomembnejši razlog so naše stranke. Poleg prvotne ideje o podpori prodaji kreditov prebivalstvu smo strankam želeli ponuditi varno, udobno, hitro in učinkovito opravljanje bančnih poslov in to nam je v veliki meri uspelo. Naslednji pomemben dejavnik je gotovo ekonomika vzpostavljanja in samega delovanja najetega klicnega centra v primerjavi z lastnim. Ne nazadnje imajo svojo težo pri tem tudi svetovni trendi v bančništvu - ti gredo v smeri najetih kapacitet klicnega centra. Če ob vsem naštetem upoštevamo prodajne rezultate in rezultate raziskav zadovoljstva strank, lahko sklenem z ugotovitvijo, da smo z najemom sklenili dober posel."
Matjaž Kvas
Industrija: Prehrambena industrija.
"Zaposleni v podjetju Danone želimo našim potrošnikom le najboljše, zato je njihovo zadovoljstvo eden izmed naših prednostnih ciljev. Zaradi prirejanja pogostih in obsežnih promocij, je za nas zelo pomembno sodelovanje in zaupanje v storitve kompetentne, učinkovite in fleksibilne organizacije. V našem sodelovanju je podjetje CDE s svojimi učinkovitimi, fleksibilnimi in prijaznimi storitvami, izpolnilo vse potrebne zahteve."
Carlos Vergueiro