Prednosti uporabe CEP v trgovini

Prednosti uporabe CEP v trgovini

Ultimativna "Customer Engagement" Platforma (CEP) v trgovini

Nobena panoga v zadnjih letih ni doživela toliko sprememb kot trgovinska industrija. Organizacijski, operativni in tehnološki izzivi ovirajo prizadevanja trgovcev v izpolnjevanju zahtev njihovih strank po nemoteni in enoviti uporabniški izkušnji ne glede na izbrani komunikacijski kanal ali dostopno točko.

Pomembnejši izzivi s katerimi se industrija spopada so tako: 

  • večja izbira, boljša informiranosti in udobje, kar pomeni tudi povečanje konkurence,
  • zagotovitev dosledne in enovite storitve preko vseh kanalov in interakcij,
  • najti tehnologije, ki bodo izboljšale povezavo med on-line in off-line aktivnostmi,
  • zagotoviti dostopnost do informacije od kjerkoli,
  • hitra odzivnost - stranke zahtevajo takojšnje odgovore in rešitve,
  • kako, ob množici informacij, ki so nakupovalcu na voljo iz različnih virov, mu ponuditi optimalno on-line  uporabniško izkušnjo in s tem preprečiti, da opusti spletni nakup pred njegovo potrditvijo.

Dejstvo

Forrester raziskava je pokazala, da kar 71% kupcev pričakuje, da bo produkte, ki so na voljo v trgovini videlo tudi v on-line trgovini, 50% nakupovalcev pa se še vedno odloči, da bo kupljeno v on-line trgovini in prevzelo osebno v trgovini. Druga raziskava je pomembnost uporabniške izkušnje še potrdila z rezultatom, da kar 61% kupcev zamenja trgovca zaradi nesprejemljive spletne izkušnje.

Ključna prednost

Omogočiti trgovcem, da svojo prodajo lahko začnejo gradijo okoli stranke, namesto okoli produktov, ter začno analizirati uporabnikove navade in na njihovi osnovi graditi uporabniško izkušnjo.

Uspeh

Ključ do izvedbe je v posredovanju pravih znanj do pravih oseb, da bodo lahko nudili ustrezno podporo pravim strankam - in to dosledno, na celotni prodajni poti določene blagovne znamke.

COCOS CUSTOMER Engagement Platforma podjetjem omogoča:

Optimalna uporabniška izkušnja

Kako

Avtomatizirajte razporejanje kontaktov k najbolj usposobljenim agentom, skladno z vašimi poslovnimi pravili, ne glede na lokacijo ali uporabljeni kanal: 

  • kontaktni centri,
  • maloprodajna mesta,
  • on-line trgovine,
  • osebni nakupovalni svetovalci.
Z UPORABO: SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION

Zagotovite 24/7 dostopnost, razpoložljivost in podporo strankam.

Z UPORABO: SELF SERVICE, INTERACTIVE WAITING QUEUES

Dovolite vaši stranki izbiro njej ustreznega komunikacijskega kanala.

Z UPORABO: MULTICHANNEL SOLUTION

Rezultat: Povečana lojalnost strank

Proaktivna komunikacija

Kako

Proaktivno identificirajte, monitorirajte in zajemajte stranke z najvišjo vrednostjo, spremljajte njihove interese za dodatnimi produkti in storitvami ter 

  • izvajajte up-selling in cross-selling aktivnosti,
  • proaktivno podporo prodaji.
Z UPORABO: KNOWLEDGE BASE, CHAT, CO-BROWSING

Uporabljajte chat, co-browse, e-pošto, mobilne aplikacije, click-to-call, itd. za doseganje večje uspešnosti zaključevanja on-line zahtevkov za: 

  • on-line prodajo,
  • mobilno prodajo,
  • poizvedbe o zalogah,
  • vračila kupljenega blaga.
Z UPORABO: MULTICHANNEL SUPPORT

Preko različnih kanalov proaktivno obveščajte stranke o: 

  • statusu stranke,
  • dostavnih časih,
  • statusu pošiljke,
  • zmenkih z osebnim prodajnim svetovalcem, itd.
Z UPORABO: CAMPAIGN MANAGER, PROACTIVE OUTBOUND MANAGER

Rezultat: Povečan dohodek

Proaktivno udejstvovanje

Kako

Uporabite ciljno usmerjene kampanije, zasnovane na segmentaciji strank, proračunu, uporabi različnih komunikacijskih kanalov znotraj ene kampanije in spremljajte odzive strank.

Z UPORABO: CAMPAIGN MANAGER

Obiskovalcem strani z nudenjem pomoči pri izpolnjevanju obrazcev, razumevanju možnosti načina plačevanja in dostave ter odgovori na vsa vprašanja, olajšajte delo in izkušnjo obiska na vaši spletni strani, ter s tem povečajte število zaključenih spletnih nakupov.

Z UPORABO: PROACTIVE OUTBOUND MANAGER, SELF SERVICE, AUTOMATED SERVICES

Omogočite avtomatizacijo storitev in samo-pomoč

Z UPORABO: AUTOMATIC CONTACT ROUTING, VOICE, WEB SELF SERVICES, WORK FLOW MANAGEMENT

Povečajte število rešenih poizvedb med prvim kontaktom stranke, skrajšajte čas šolanja in povečajte razpoložljivost  agentov.

Z UPORABO: SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION, KNOWLEDGE BASE

Rezultat: Zmanjšani stroški

Povečana učinkovitost

Kako

Za doseganje operativne uspešnosti in učinkovitosti planirajte, šolajte in ocenjujte zaposlene.

Planirajte potrebno število resursov, spodbujajte združevanje različnih sistemov, določajte prioritete in avtomatizirajte razporejanje kontaktov k najustreznejšemu viru z namenom doseganja:

  • zahtevanih SLA,
  • poslovnih prioritet,
  • ciljev uspešnosti.
Z UPORABO: SKILLED BASED ROUTING, WORKFORCE OPTIMIZATION
Povečajte produktivnost z uporabo sodobnih orodij, kot npr.:
  • Click to Call,
  • napovedovalno (predictive) izbiranje,
  • uporaba avtomatiziranih in v naprej načrtovanih odhodnih storitev z izvajanjem preko različnih komunikacijskih kanalov, itd. 
Z UPORABO: INTERACTIVE WAITING QUEUES, CAMPAIGN MANAGER, PROACTIVE OUTBOUND MANAGER

Rezultat: Povečana produktivnost


Copyright © 2015 CDE nove tehnologije d.o.o. Vse pravice pridržane.   Kazalo strani  Pogoji uporabe   Zasebnost   Nastavitve piškotkov
Powered by PROGMBH
Kontaktirajte nas